Střešní terasa
Management
Jako Head of Customer Care mám na starosti vedení klientského servisu a každodenní péči o naše členy. Koordinuji, školím nové kolegy a zajišťuji, že komunikace s klienty probíhá vždy profesionálně, vstřícně a s úsměvem. Mojí prioritou je, aby se každý návštěvník cítil v Klubu výjimečně – ať už přichází poprvé, nebo je s námi dlouhodobě.
Práce v Klubu pro mě představuje mnohem víc než jen zaměstnání – je to místo, kde mohu spojit vysoký standard služeb s opravdovým lidským přístupem. Sport aktivně zařazuji do svého života, zajímám se o zdravý životní styl a sleduji aktuální trendy ve fitness a wellness, které mě inspirují i v každodenní práci. Rád vytvářím prostředí, kde se lidé cítí pohodlně, motivovaně a skutečně opečovávaně. Jsem přesvědčený, že pozitivní energie a upřímný zájem o klienty se odrážejí v celkové atmosféře klubu – a to považuji za klíčové.
Detaily tvoří celek – a péče tvoří zážitek.