Kariéra

CRM and Sales Consultant
Hlavní pracovní poměr

Do přátelského mladého týmu hledáme kolegyni/kolegu na pozici CRM and Sales Consultant na plný úvazek.

Náplň práce

  • Reprezentativní a profesionální vystupování v českém a anglickém jazyce
  • Nadstandartní komunikační, prezentační a vyjednávací dovednosti nutností
  • Komunikace s klienty – vyřizování požadavků, poskytování aktuálních informací
  • Prokazatelné obchodní výsledky a obchodní drive
  • Smysl pro týmovou práci, samostatnost, zodpovědnost a pečlivost
  • Schopnost zvládat stresové situace
  • Práce s pokladnou

 

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání 
  • Spolehlivost, samostatnost a proklientský přístup
  • Rozhodnost při řešení situací
  • Výborná úroveň mluvené i psané angličtiny (min. B2), část pohovoru v anglickém jazyce
  • Zájem o fitness, sport a zdravou výživu výhodou

 

Nabízíme

  • Velice zajímavou pracovní příležitost
  • Příjemné pracovní prostředí v novém Klientském centru (pracoviště Praha 4 – Michle)
  • Pracovní smlouvu na plný úvazek na dobu neurčitou určitou 
  • Zaměstnanecké benefity (firemní mobilní telefon, plné členství v klubu)
  • Odpovídající mzdové ohodnocení (fixní platové ohodnocení + provizní složka)
  • Zázemí stabilní české společnosti
  • Přátelské a motivující pracovní prostředí
  • Termín nástupu – ihned

 

V případě, že Vás tato pozice zaujala a splňujete-li kvalifikační předpoklady, prosím zašlete svoje profesní CV na hr@passerinvest.cz a v předmětu zprávy prosím uveďte název pozice. Děkujeme za pochopení.

Těšíme se na Vás!

Tým Balance Clubu Brumlovka

Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů Balance Club Brumlovka, a.s. a PASSERINVEST GROUP, a.s. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.


RECEPČNÍ
Částečný úvazek - dohoda o pracovní činnosti

Do přátelského mladého týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici recepční na poloviční pracovní pracovní úvazek jako doplnění hlavních směň (odpolední hodiny, víkendy).  Pouze dlouhodobá spolupráce.

Požadujeme

  • Reprezentativní a profesionální vystupování
  • Praxe na pozici recepční výhodou
  • Angličtina na komunikativní úrovni (úroveň B2) nutnou podmínkou - pohovor v anglickém jazyce
  • MS Office - znalost na uživatelské úrovni
  • SŠ (maturita)

Popis pozice

  • Zpřístupnění a uzavírání prostor fitness centra
  • Péče o příchozí klienty - práce s elektronickým systémem, vydávání prádla, atd.
  • Komunikace s klienty - vyřizování požadavků, případně i stížností, poskytování aktuálních informací
  • Kontrola prostor fitness centra a šaten před začátkem provozní doby
  • Výdej a evidence čistého prádla klientům
  • Práce s pokladnou
  • Příležitostná administrativní práce dle potřeby

Nabízíme

  • Příjemné pracovní prostředí (pracoviště Praha 4 - Michle)
  • Volné využití nabízených služeb - fitness, bazén (mimo pracovní dobu), slevy na doplňkové služby
  • Odpovídající mzdové ohodnocení
  • Forma spolupráce Dohoda o pracovní činnosti

 

V případě, že vás tato pozice zaujala a splňujete-li požadované předpoklady, prosím zašlete svoje profesní CV a fotografii na hr@balanceclub.cz, v předmětu zprávy prosím uveďte "RECEPČNÍ - částečný úvazek".

Budeme se na Vás těšit!

Tým Balance Clubu Brumlovka

Odpovědí na tento inzerát či zasláním vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů Balance Club Brumlovka, a.s. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.

RECEPČNÍ
Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou

Do přátelského mladého týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici recepční na plný pracovní pracovní poměr na dobu neurčitou, dvousměnný provoz pondělí až pátek: ranní 6.30 - 14.45 hodin a následující týden odpolední od 14.45 - 23.00 hodin. 

Požadujeme

  • Reprezentativní a profesionální vystupování
  • Praxe na pozici recepční výhodou
  • Angličtina na komunikativní úrovni (úroveň B2) nutnou podmínkou - pohovor v anglickém jazyce
  • MS Office - znalost na uživatelské úrovni
  • SŠ (maturita)

 

Popis pozice

  • Zpřístupnění a uzavírání prostor fitness centra
  • Péče o příchozí klienty - práce s elektronickým systémem, vydávání prádla, atd.
  • Komunikace s klienty - vyřizování požadavků, případně i stížností, poskytování aktuálních informací
  • Kontrola prostor fitness centra a šaten před začátkem provozní doby
  • Výdej a evidence čistého prádla klientům
  • Práce s pokladnou

 

Nabízíme

  • Příjemné pracovní prostředí (pracoviště Praha 4 - Michle)
  • Volné využití nabízených služeb - fitness, bazén (mimo pracovní dobu), slevy na doplňkové služby
  • Odpovídající mzdové ohodnocení

 

V případě, že vás tato pozice zaujala a splňujete-li požadované předpoklady, prosím zašlete svoje profesní CV, fotografii a stručný motivační dopis na hr@balanceclub.cz, v předmětu zprávy prosím uveďte "RECEPČNÍ - HPP".

Těšíme se na Vás!

Tým Balance Clubu Brumlovka

Odpovědí na tento inzerát či zasláním vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů Balance Club Brumlovka, a.s. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.