Do přátelského mladého týmu hledáme pro dlouhodobou spolupráci kolegu/kolegyni na pozici Front Office Coordinator na hlavní pracovní úvazek.
Požadujeme
- Reprezentativní a profesionální vystupování
- Praxe na pozici recepční výhodou
- Angličtina na komunikativní úrovni (úroveň B2) nutnou podmínkou - pohovor v anglickém jazyce
- MS Office - znalost na uživatelské úrovni
- SŠ (maturita)
Popis pozice
- Vedení recepce a příprava rozpisu služeb
- Příprav podkladů ke zpracování mezd
- Dohlížení na plynulý chod recepce
- Zaškolení nováčků v týmu
- Práce recepční - péče o příchozí klienty - práce s elektronickým systémem, vydávání prádla, atd.
- Komunikace s klienty - vyřizování požadavků, případně i stížností, poskytování aktuálních informací
- Práce s pokladnou
- Znalost systému MemberPro výhodou
Nabízíme
- Příjemné pracovní prostředí (pracoviště Praha 4 - Michle)
- Volné využití nabízených služeb - fitness, bazén (mimo pracovní dobu), slevy na doplňkové služby
- Odpovídající mzdové ohodnocení
- Forma spolupráce hlavní pracovní poměr (HPP)
V případě, že vás tato pozice zaujala a splňujete-li požadované předpoklady, prosím zašlete svoje profesní CV a fotografii na hr@balanceclub.cz, v předmětu zprávy prosím uveďte "Front Office Coordinator - HPP".
Budeme se na Vás těšit!
Tým Balance Clubu Brumlovka
Odpovědí na tento inzerát či zasláním vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů Balance Club Brumlovka, a.s. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.