Střešní terasa

venkovní
relaxace
na slunci

Více o relaxaci

Moderní fitness

Fitness, cardio a funkční zóna

Více o fitness

Střešní terasa

venkovní relaxace na slunci

Více o relaxaci

Střešní terasa

venkovní relaxace na slunci

Více o relaxaci

Moderní fitness

Fitness, cardio a funkční zóna

Více o fitness

Odpovědi na vaše nejčastější otázky

17. 4. 2020

Vážení členové,

níže najdete přehled nejčastějších otázek a odpovědí na ně, které jsme pro vás sestavili, abychom zpřehlednili možnosti řešení vašich případných nejasností.

S přáním krásného dne
Váš tým Balance Clubu Brumlovka


Mohu si pozastavit pravidelné platby během rekonstrukce klubu?
Během období od 1. dubna do 30. června 2020 nehradí členové žádné členské poplatky z důvodu probí­hající rekonstrukce a úplného zavření klubu. Trvalý příkaz je možné na toto období pozastavit.

Co dělat, když jsem již členské poplatky na období 1. 4. 2020 – 30. 6. 2020 uhradil/a?
Zaslané členské poplatky na období od 1. dubna do 30. června 2020 budou použity na úhradu členských poplatků v následujících měsících po znovuotevření klubu (plánováno na 1. 7. 2020). Např. platba na měsíc duben 2020 bude použita na uhrazení měsíce července 2020.

Kdy mám zaslat následující pravidelnou platbu?
Od znovuotevření klubu (plánováno od 1. července 2020) budou členové opět platit členské poplatky, přičemž v době do zprovoznění bazénu a vnitřní relax zóny (kteréžto očekáváme v polovině září 2020) bude část uhrazených členských poplatků ve výši 25 % připsána členům klubu na jejich klubový účet s možností čerpat služby nebo ji použít k úhradě členských poplatků na další období. Splatnost následující platby na měsíc červenec 2020 je 1. 7. 2020.

Bude se členům kompenzovat platba za měsíc březen 2020?
Ve vztahu k období od 13. března do 31. března 2020 bude členům klubu částka ve výši 50 % uhrazených členských poplatků za toto období připsána na jejich klubový účet s možností čerpat služby nebo ji použít k úhradě členských poplatků na další období.

Jaký způsobem se bude kompenzovat platba za měsíc březen v případě souběžného přerušení členství?
V případě, že člen klubu aktivoval přerušení členství od 13. 3. 2020 a dále, bude členovi klubu vypočtena poměrná částka za nepřerušené období ve výši 50 %. Např. při přerušení členství od 20. 3. 2020 bude vypočtena poměrná částka za období 13. 3. až 19. 3. 2020. 

Mohu si požádat o prodloužení dárkového poukazu (jednorázový vstup, masáž, osobní trénink aj.)?
Dárkové poukazy Vám prodloužíme o celkovou dobu uzavření klubu počínaje dnem 13. 3. 2020. 

Bude se členům prodlužovat období čerpání výhod věrnostního programu?
Uzavření klubu a pozastavení pravidelných plateb nebude mít jakýkoliv vliv na pravidla věrnostního programu. Nevyčerpané benefity z titulu věrnostního programu se tedy do dalšího období nepřevádí. Člen s novým obdobím věrnostního programu získává opět novou sadu benefitů.

Bude klub vracet předplacené kurzovné (kurz dětského plavání, kurz tance)?
Poměrná částka nevyčerpaného kurzu bude dobita na členský účet formou kreditu. V případě zájmu o zaslání přeplatku na bankovní účet, prosím kontaktujte Klientské centrum na čísle 234 749 810 a 234 749 813 nebo emailem na info@balanceclub.cz.

Budou po znovuotevření klubu dostupné doplňkové služby klubu (masáže)?
Vzhledem k probíhající rekonstrukci Aqua a Relax zóny tuto možnost aktuálně řešíme. Nabízí se přesun masáží do jiných prostor v klubu. Konkrétní informace zveřejníme po znovuotevření klubu.

Mohu si vyzvednout osobní věci z klubu (spinningové boty)?
Ano, můžete. V případě zájmu prosím kontaktujte naše Klientské centrum na čísle 234 749 810 a 234 749 813 nebo emailem na info@balanceclub.cz.

Veškeré dotazy spojené s Vaším členstvím v klubu vám zodpoví Klientské centrum, které můžete kontaktovat prostřed­nictvím emailové adresy info@balanceclub.cz nebo telefonicky na číslech 234 749 810 a 234 749 813.

Chci se stát členem klubu